לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות בד אימפלה

ניקוי ספות בד אימפלה – שירות בפריסה ארצית רחבה

למה כל כך קשה לנקות ספות אימפלה, איך עושים את זה, האם יש דרך מיוחדת לנקות ספה בהירה מבד אימפלה והאם זה גורר מחיר גבוה יותר לניקיון מקצועי? המשיכו לקרוא ותגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי ספות בד אימפלה!

 

ניקוי לספת אימפלה בכל גודל

זמינות גבוהה לניקיון – בכל הארץ

הסרת כתמים וריחות בכל רמת חומרה

שימוש בחומרים ייעודיים לאימפלה

ניקיון לספות אימפלה כהות ובהירות

טיפול בספה אחרי הצפה, לפני אירוע ועוד

 

להזמנת ניקוי הספה שלכם חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות בד אימפלה

 

מאפייני בד אימפלה וכיצד הם משפיעים על הניקיון?

בד אימפלה נחשב לעמיד מאוד, קל לתחזוקה ובעל מגע נעים. לא נדיר לראות ריפודים שעשויים ממנו כאן בארץ, והרכבו הוא פוליאמיד (50%), פוליאסטר (32%) וכותנה (18%). השילוב הזה מעניק לו כמה מאפיינים ייחודיים, במיוחד בכל הנוגע לניקיון ותחזוקה.

קריטריונים מאפייני בד האימפלה
עמידות בפני כתמים הבד הזה מצופה בחומר שמסייע לו לדחות נוזלים, אך אף על פי כן, הוא לא עמיד לחלוטין בפני כתמים.
עמידות בפני שחיקה סיב הטפלון של בד האימפלה מחזק אותו ומגן עליו מפני שחיקה. על כן משתמשים בו בעיקר לריפוד ספות וכורסאות.
תחזוקה קל יחסית לנקות את בד האימפלה בשגרה, ולרוב מספיק להשתמש במטלית לחה עם מים וקצת סבון כלים כדי להיפטר מכתמים טריים.

 

למה קשה לנקות בד אימפלה לבד?

כל עוד מטפלים בכתמים בזמן, אפשר להיפטר מהם, אך אם לא שומרים על הספה ומתחזקים אותה באופן קבוע, ניקיון הריפוד של ספה שלמה עלול להיות קשה ממספר סיבות:

* מבנה הבד: לבד האימפלה יש אריגה צפופה, על כן קשה לכתמים לחדור לתוכו, אך ברגע שהם מצליחים, כך גם קשה לחומר ניקוי לחדור פנימה ולטפל בהם.

* חומרי ניקיון יעודיים: ברגע שהכתמים מצליחים לחדור לתוך הבד, כמעט שאין דרך אחרת לנקות אותו פרט לניקיון מקצועי עם חומרים וציוד שיש רק בידיה של חברה לניקיון ספות.

* תהליך ארוך: הניקיון לוקח זמן וצריך להיות סבלניים. זה אמנם קשה, אך הוא לא בלתי אפשרי, ויש להשקיע בתהליך לא מעט מאמץ על מנת לראות תוצאות טובות.

 

איך מנקים ספות מבד אימפלה מאבק ולכלוך?

הטיפ הפשוט והטוב ביותר הוא לדאוג לנקות את ספת הבד שלכם באופן קבוע – לפחות פעם בשבוע. אתם לא צריכים לעשות יותר מאשר לשאוב אותה בעזרת שואב אבק עם ראש בעל מברשת רכה. אם אתם מעוניינים, תוכלו גם להבריש את הספה עם מברשת רכה באופן ידני, או שתוכלו להעביר על הבד מטלית לחה וסחוטה היטב – היזהרו שלא להרטיב את הבד יותר מדי, ודאגו לייבש את הספה כמו שצריך.

 

שיטות לניקוי ספת אימפלה בהירה וכהה

ספות אימפלה יכולות להוות אתגר לא קטן בכל הנוגע לניקיון, ובמיוחד כאשר מדובר בספה בהירה. לכן כדאי מאוד להיעזר בחברת ניקוי ספות, וכך אנחנו מנקים ספות אימפלה בגוונים שונים:

ניקוי ספת אימפלה כהה: ספה בגוון בז׳, ירוק, אפור וכדומה תהיה פשוטה יחסית לניקיון. מרססים את הספה עם חומר אנזימטי בשילוב עם חומר ממיס ונותנים לחומרים האלה לפרק את הכתמים. לאחר מכן מברישים את הריפוד, שוטפים את הספה במים, ולבסוף משתמשים במכונת הזרקה ויניקה עם חומר ניקוי שמסיר ממנה את כל הכתמים והלכלוך שנותרו. התהליך הזה גם מסיר ממנה ריחות רעים.

ניקוי ספת אימפלה בהירה: הניקוי אמנם יעשה באותו האופן, אך ספה בגוון בהיר או לבן תצריך שימוש בכמות גבוהה פי 2 של חומרים מזו שמשתמשים בה על ספות אחרות.

 

מתי להזמין שירותי ניקוי ספות אימפלה בבית הלקוח?

אם אתם נוטים לנקות את הספה שלכם באופן קבוע ומטפלים בכתמים מיד כשהם מופיעים, ספק שתצטרכו להזמין ניקיון מקצועי לעיתים קרובות. ובכל זאת, יש כמה מקרים שבהם כן תצטרכו להזמין שירות מקצועי:

כתמים קשים: אם לא הצלחתם להסיר את הכתמים עצמכם, אנחנו נוכל לעזור לכם בכך – אין ספה שאנחנו לא יכולים לנקות.

ריחות רעים: קשה מאוד להיפטר מריחות רעים שעולים מהספה באופן עצמאי. אם הריח מטריד אתכם מאוד, תוכלו להזמין אותנו וניפטר ממנו, כמו גם מכל הכתמים והלכלוך שעל הספה.

הכנה לאירועים: אם יש אירוע מיוחד שהולך להתרחש בבית או אם אתם רוצים לנקות את הספה שלכם לפסח, אתם תרצו לוודא שהספה שלכם תהיה נקייה לחלוטין ושתיראה במיטבה. הניקיון שלנו יסייע לכם בכך.

 

האם יש כתמים שלא ניתן להסיר מבד אימפלה?

יתכן שאתם תיתקלו בכתם שלא תצליחו להיפטר ממנו, גם לא בשיטות ביתיות. אם הכתם כבר חדר לריפוד, יש מעט מאוד שתוכלו לעשות, אך חברת ניקיון מקצועית תמיד תוכל לסייע לכם. תמיד אפשר להחזיר את הספה לקדמותה, והכול תלוי פשוט בסוג הציוד וחומרי הניקיון שבהם משתמשים. אם אתם רוצים לזכות בספה נקייה כמו חדשה, אתם רק צריכים לפנות לחברת ניקיון מומלצת לספות שתסייע לכם בכך.

 

מה טווח מחירים לניקוי ספות איפלה

מאחר שצריך להשתמש בכמות גדולה יותר של חומר לניקוי ספות אימפלה בהירות, תוכלו לצפות לעלות טיפה גבוהה יותר מזו של ניקוי ספות עם ריפודים אחרים. המחיר מתחיל ב-200 ש״ח, ויכול להגיע גם ל-500 ש״ח, למשל לניקוי ספת 5 מושבים בהירה מאימפלה. תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר מדויקת בטלפון על פי המקרה הספציפי שלכם, אז שווה לברר.