לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות עור לבן

ניקוי ספות עור לבן – למראה מבריק וחדיש

אין ספק שספות מעור בצבע לבן מעניקות טאץ' יוקרתי ומרשים, המשדרג את מראה הסלון כולו. אך לצד הנראות וההתפעלות יש גם לא מעט אתגרים, כמו לשמר את הצבע הלבן ולדעת כיצד לנקות אותה.

אם אתם לא רוצים שיישאר לכם כתם לכל החיים, ריכזנו לכם את כל המידע הדרוש בנושא ניקוי ספות עור לבן בצורה נכונה. מוכנים להבהיר את העניין?

 

רוצים לנקות ספה לבנה מעור?

הזמינו מנקים מקצועיים בזמינות מידית

טיפול בסדקים וקילופים

מחזירים לספה שלכם את המראה המקורי

בחירת חומר ניקוי מתאים ויעיל

מגיעים עד הבית שלכם – פריסה ארצית

 

להזמנת ניקוי הספה שלכם חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות עור לבן

 

מרעננים את האווירה – מה מיוחד כל כך בעור לבן?

אלגנטיות וטוהר – צבע לבן משדר טוהר, ניקיון, חדשנות ואפילו מסמל חגיגה, כך שישיבה על ספת עור לבנה תגרום לכם להרגיש אלגנטיים וחגיגיים, ותתרום לאסתטיקה של הסלון כולו.

תוספת אור לבית – ספה מעור בצבע לבן משפרת את מראה הגוון הטבעי בחלל, מוסיפה אור ואף גורמת לאפקט של החזרת אור, כך שהחדר נראה מואר ואוורירי יותר.

אופנתי ומסתדר עם כולם – צבע לבן הוא צבע ניטרלי ועדין, שפשוט משתלב נהדר עם שאר צבעי הקשת המגוונים. כך שזה לא באמת משנה מה צבעם של שאר הרהיטים בבית, כי ספת עור בצבע לבן פשוט משתלבת בהרמוניה עם כולם.

 

מבהירים את העניין – למה קשה לנקות כתמים מעור לבן?

יכולות ספיגה – לספת עור יש יכולת ספיגה מהירה של נוזלים, כתמים ולכלוך בשל הנקבוביות שבה. כך שמלאכת הסרתם הופכת למאתגרת ועמוקה יותר.

שינויים בצבע – גם הכתם הקטן ביותר יכול לגרום לשינוי בגוון של צבע הספה, ובעצם הצבע ישתנה לצבעו של הכתם. מכאן לא רק ניקיון הכתם הופך למאתגר, אלא גם החזרה לגוון הלבן המקורי.

יישום חומרי ניקוי – שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים או שימוש בטכניקת ניקיון שגויה עלולים לגרום ליותר נזקים או ליצור כתמים נוספים על הספה.

 

איך מנקים ספות עור לבן בצורה נכונה ובטוחה?

הזמינו חברת ניקיון מקצועית – כפי שהבנתם עד כה, ניקיון ספה מעור זו משימה מאתגרת, על אחת כמה וכמה כשמדובר בצבע לבן, אז למה לקחת סיכונים מיותרים?

הערכת המצב – יש להעריך את מצב הספה, סוג הבד, כמות הכתמים ומיקומם, ולפי זה להחליט באיזה חומרים וטכניקת ניקיון להשתמש.

בדיקה – כדאי לבצע בדיקה קצרה לפני שמיישמים את חומר הניקוי על הספה כולה. רצוי להשתמש בכמות קטנה של החומר בצידי הספה או במקום שלא רואים, ולבדוק את ההשפעה על הבד.

 

איך לשמור על ספות עור לבן לאורך זמן?

√ הקפידו על תחזוקה שוטפת ושגרת טיפוח קבועה לספה הכוללת: שאיבת אבק, וניגוב עם מטלית לחה. הזמינו אותנו, חברת ספה נקייה, בעת הצורך, לשמירה על ספה לבנה נקייה מכתמים.

√ הרחיקו את הספה ממקור של שמש ישירה, חום טבעי או חום מלאכותי.

√ אל תניחו על הספה עיתונים, ספרים וניירות שהודפסו, מחשש שהדיו יעבור לספה.

√ אל תניחו את הספה בקרבת חפצים חדים שעלולים לגרום לשריטות ונזקים.

√ היצמדו להוראות היצרן שקיבלתם ברכישה. לא כל ספות העור מציעות את אותן ההוראות לתחזוקה, כך שהוראות היצרן הן ההוראות הרשמיות והמתאימות עבור הספה שלכם.

 

מחיר ניקוי ספות מעור לבן – כמה זה עולה?

כדי לחשב את המחיר המדויק עבור ניקיון הספה, בעל המקצוע יקבע את המחיר לאחר הערכת המצב תוך התחשבות בגיל הספה, כמות וסוגי הכתמים שיש לה. כמו כן יש לקחת בחשבון את גודל הספה, מספר המושבים והאם יש צורך בניקיון של פריטים נלווים, כמו כורסת יחיד, כריות נוי וכד'.

לפניכם טווח מחירים ממוצע לדוגמה:

ניקוי ספות מעור לבן מחיר ממוצע
ניקוי ספת עור מחיר שמחושב לפי מושב 120-150 ₪ למושב
ניקוי ספת עור בעלת 3 מושבים 360-450 ₪
ניקוי ספת עור 4 מושבים ושזלונג 480-600 ₪