לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות כותנה

ניקוי ספות כותנה – נקי זה הכי נוח

בד כותנה הוא אחד הבדים השימושיים והנפוצים בעולם, כך שזה לא מפתיע שמשפחות רבות בוחרות לשבת על ספה מכותנה בביתם. לצד היתרונות הרבים בסוג הבד, ספות מכותנה נוטות לצבור לכלוך וכתמים, ויש צורך לשמור עליהן כראוי.

מה חשוב לדעת על ספות מכותנה לפני שניגשים למלאכת הניקיון, אילו סוגי ספות כותנה קיימים וכמה תשלמו על ניקוי ספות כותנה מקצועי ויסודי?

 

ניקוי ספה מרופדת כותנה בבית הלקוח

טיפול בכל סוגי הכתמים: שמן, שתן, יין, דם, דיו…

שיטות ניקוי מוצלחות כולל קיטור

מחיר הכי זול שתמצאו בארץ

הופכים ישן לחדש – תוצאות מרשימות

מגיעים לכל מקום בארץ

 

להצעת מחיר מיוחדת חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות כותנה

 

מה חשוב לדעת על ספות כותנה ואופן הטיפול בהן?

סוג הבד – ספות כותנה עשויות מחומר בד טבעי, כך שלא ניתן לנקות את הספה עם כל חומרי הניקוי הקיימים לניקוי ספות, וצריך להתאים את שיטת הניקוי והחומר לסוג הבד.

כתמים – ברגע שזיהיתם שנוצר כתם על הספה, כדאי לטפל בזה באופן מיידי. בד הכותנה סופח כתמים במהירות, מה שבסופו של דבר יקשה על הסרת הכתם גם באופן מקצועי.

תחזוקה שוטפתניקיון הספה באופן שוטף יעזור לשמר את מראה הספה וימנע הצטברות של כתמים ולכלוך. היעזרו באיש מקצוע לניקוי יסודי ועמוק של הספה.

 

סוגי ספות עם ריפוד כותנה וההבדלים בניקוי

סוג ספה ספה מכותנה טבעית ספה מתערובת סינטטית עם כותנה
מאפיינים הספה מכילה הרכב גבוה של בד כותנה טבעי, בד נושם ונעים למגע המספק נוחות מקסימלית. תערובת של חומרי בד שונים כמו: פשתן, משי, מיקרופייבר וכותנה. נעימים למגע ומשדרים יוקרתיות.
ניקיון הספה מאחר ואחוז הכותנה גבוה יותר בספה זו, ישנו קושי להסיר כתמים באופן עצמאי. כמו כן בגלל רגישות לשמש יש למנוע את דהיית הצבע באופן טבעי. לא מומלץ לבצע ניקוי ספות מתערובת כותנה עם בדים סינטטיים באופן עצמאי, אלא בעזרת חברת ניקיון מקצועית המשתמשת בשיטת ניקוי המותאמת לסוג הבד.

 

3 שלבים עיקריים של ניקוי ספות כותנה

1. שאיבת הספה – לפני שצוללים פנימה לניקוי עמוק, יש לשאוב את הספה עם שואב מקצועי להסרת לכלוך ואבק מעל הספה ומכל הפינות החיצוניות.

2. בדיקה והערכה – לפני שמיישמים את חומרי הניקוי, בשלב זה מומלץ להעריך את מצב הספה, חומרת הכתמים, סוגי הכתמים וכן בדיקה נקודתית של חומר הניקוי, לוודא שלא נגרם נזק לבד.

3. ניקיון הספה – מבצעים את הניקוי בהתאם למאפיינים של הכותנה. לרוב בספות מסוג זה, המנקים יעדיפו להשתמש בשיטת ניקוי יבש, תוך שימוש בחומרים ממיסים ושאיבתם.

 

מה עושים אם גיליתם כתם על הספה מכותנה?

מטפלים מיד – בד הכותנה סופח כתמים במהירות, ואלו נספגים ונטמעים בתוך סיבי הבד. חשוב לא להזניח את הכתם, לנסות להסתיר אותו או לשפשף אותו. מומלץ להתייעץ עם חברת ניקיון מקצועית, ולא לפעול על דעת עצמכם.

מזמינים ניקוי ספת כותנה – ניקיון ספה חייב להיעשות בצורה נכונה, אחרת אתם עלולים לגרום לנזקים לבד, למרקם הבד, לצבע ולספה כולה. בשלב זה כדאי להתקשר לחברת ספה נקייה, המבצעת שירותי ניקיון לספות בד בזמינות גבוהה.

 

מה משפיע על המחיר עבור ניקוי ספות כותנה?

* מספר המושבים או גודל הספההמחיר של ניקוי לספה נקבע על פי מספר המושבים שיש לספה, כאשר גם שזלונג נחשב כשני מושבים לפחות. ישנם מנקים שפשוט יעדיפו לבקש את המידות, ולפי זה יחשבו את המחיר.

* מצב הספה – אם ספת הכותנה שלכם במצב טוב, ורק "שתתה" קצת יין אדום, סביר להניח שתשלמו על כך פחות, מאשר על ניקוי עמוק ויסודי לכתמים קשים וישנים.

* זמן העבודה – חלק משיטת התמחור נקבעת על פי זמן עבודה המוערך לניקוי הספה. במקרים כאלה המנקה שלנו יבחן את מצב הספה, את אופן שיטת הניקוי והשלבים שיצטרך לנקוט, ולפי זה יתמחר את העבודה.