לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות פשתן

ניקוי ספות פשתן – מגיעים עד הבית לניקוי מוחלט של הספה

איך מתחזקים ספת פשתן ושומרים עליה נקייה, האם אפשר לכבס את כיסוי הכריות של הספה, מתי צריך להזמין ניקוי מקצועי וכמה עולה ניקוי ספות פשתן? בואו ללמוד את כל מה שיש לדעת על ניקוי ספת הפשתן שלכם!

 

ניקוי ספות בד פשתן – תוצאות מרשימות

הגעה עד אליכם – אתם נחים, אנו מנקים

ניקוי יבש ללא נזק לריפוד הספה

הסרת כתמים שומניים ונוזליים: דם, פיפי, שמן…

ניקיון לכל האביזרים של הספה

שימוש בחומרים באישור משרד הבריאות

 

להזמנת ניקוי ספה להיום חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות פשתן

 

לפני שמתחילים עם ניקיון – מה זה בד פשתן?

פשתן הוא בד טבעי שעשוי מסיבים של צמח הפשתן. יש לו מראה יוקרתי ואלגנטי, והוא נחשב לבד נושם, מה שהופך אותו לנעים גם בתנאי מזג אוויר חם או קר מאוד. בכל הנוגע לניקיון, לכלוך וכתמים, יש לו כמה מאפיינים שצריך להכיר:

היבטים מאפייני בד הפשתן
חוזק הבד בעוד שהוא עמיד, הוא נוטה לקמטים, ודורש תחזוקה קבועה לשמירה על מראה רענן.
רגישות ללכלוך לכלוך כמו אבק עלול להיות בולט מאוד על בד פשתן בהיר, ויצוצו עליו לאורך הזמן כתמים כהים.
עמידות לכתמים הבד לא עמיד באופן טבעי בפני כתמים ויכול לספוג נוזלים במהירות, משמע צריך לטפל בהם מיד.
התחזוקה הנדרשת יש לנקות את הספה בזהירות כדי להימנע מנזקים ומהרס הבד, ואף להעדיף ניקוי מקצועי.

 

איך מנקים ספות מבד פשתן בשגרה?

בגדול, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשאוב את הספה פעם בשבוע או ברגע שיש עליה פירורים ואבק, ולעשות זאת בעזרת פיה שמתאימה לריפודים. תוכלו למנוע כך באופן מוחלט את האפשרות שהאבק והלכלוך יחדרו בין הפתחים הקטנטנים שבשזירה של הבד.

צריך לשאוב גם את הכריות ובין החריצים של הספה, ואם יש לכם בעלי חיים, כדאי גם להסיר את השיערות שלהם. אפשר לעשות את זה בקלות בעזרת מברשת רכה או כפפת גומי – עטו אותה על היד והעבירו על הספה.

 

ניקוי ספות פשתן עשה ואל תעשה – טיפים של מומחים

אנחנו מכירים כל סוג של בד ספה באופן פרטני ויכולים לתת לכם טיפים מעשיים שיראו לכם מה מותר ומה אסור לעשות כאשר מנקים את ספת הבד. הנה העצות שלנו:

עשה אל תעשה
ספגו נוזלים שנשפכו על הספה בעזרת טפיחות קלות עם מטלית נקייה ולחה. אל תשפשפו כתמים, מאחר שזה רק יגרום להם לשקוע עמוק יותר בריפוד.
לכתמים קשים השתמשו במים עם מעט סבון כלים. אל תשתמשו בכלים מיוחדים (סכין, שפכטל) כדי לנסות להסיר לכלוך שהתקשה.
לכתמים קשים במיוחד, פזרו עליהם אבקת סודה לשתייה, שאבו אותה ואז ספגו את הכתם. אל תכבסו את ריפוד הכריות של הספה בטמפרטורה גבוהה – מקסימום 30 מעלות.
לטיפול בקמטים, אפשר להשתמש במגהץ אדים על חום נמוך. אל תחשפו את הספה לאור שמש, גם לא לייבוש, מאחר שזה רק יפגע בה ויזיק לה.

 

דוגמאות לכתמים על ספות פשתן ואיך מנקים אותם

ספות מבד פשתן עלולות לספוג כתמים משלל גורמים, אך כל עוד מטפלים בהם בזמן, אין סיבה שישקעו ויישארו על הריפוד. זה מה שעליכם לעשות ברגע שבו מופיע כתם:

כתמים שומניים: פזרו סודה לשתייה, טלק או קורנפלור כדי לספוג את השמן העודף, שאבו ולאחר מכן טפחו על הספה עם מטלית ספוגה במים עם מעט סבון כלים. לאחר מכן נקו עם מטלית לחה ללא סבון.

כתמים נוזליים: דללו את הכתם עם מי סודה או חומץ מדולל וטפחו עליו בעדינות עם מגבת נייר כדי לספוג אותו מחלקו החיצוני ועד לפנים – אל תשפשפו את הכתם!

כתמי דיו: הספיגו אלכוהול בצמר גפן והעבירו את הצמר גפן על הכתם כדי להסיר אותו.

כתמי דם: צריך לשטוף את הבד עם מים קרים ולהסיר את הכתם עם חומר ניקוי אנזימטי. החומר צריך להישאר על הבד למשך 5-10 דקות, ולאחר מכן אפשר לספוג אותו עם מטלית לחה.

 

איך מכבסים בד פשתן של ספה?

ההמלצה שלנו היא להזמין ניקוי יבש לספה, אך אם אתם מעוניינים לנקות את הכיסוי של כריות הספה שלכם, אתם יכולים להכניס אותו למכונת הכביסה ולהפעיל על 30 מעלות עם סחיטה עדינה. אחרי שהמכונה סיימה לעבוד הוציאו מיד את הבד כדי שלא יתקמט. לייבוש תלו את הבד במקום מאוורר, אך הרחק מאור שמש ישיר, או שתוכלו להכניס למייבש על חום נמוך ככל הניתן.

 

מתי להזמין שירותי ניקוי ספות פשתן בבית הלקוח

אם ניסיתם לנקות את הספה בעצמכם ולהסיר את הכתמים ולא הצלחתם, אם עבר יותר מדי זמן והכתם שקע בריפוד או אם אתם פשוט חוששים לנסות לנקות את הספה בעצמכם כי אינכם סומכים על שום שיטה ביתית שתעבוד, הזמינו ניקוי מקצועי. כל עוד תעשו זאת בזמן, לא יהיה צריך להשקיע בכך הרבה מאמץ, וכך תוכלו לשלם מחיר זול על הניקיון.

 

כמה עולה לנקות בד פשתן?

בד הפשתן הוא בד שיחסית יקר לנקות באופן מקצועי, מכיוון שהוא דורש יחס מיוחד, אך לא תמצאו מחיר זול יותר מזה שנציע לכם. אצלנו ניקוי לספת פשתן עולה החל מ-200 ₪, ואתם יכולים כבר עכשיו לקבל מאיתנו הצעת מחיר מדויקת בטלפון. רק ספרו לנו מה סוג הכתם ועד כמה הוא גדול, ונוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת כבר עכשיו.