לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות משי

ניקוי ספות משי – שומרים על מראה נקי ויוקרתי

ספות משי משדרות מראה יוקרתי לצד חמימות ורכות, מה שהופך אותן לרהיט פופולרי בקרב בתים רבים. עם כל הרצון הטוב לשמר את המראה האלגנטי והטבעי, הלכלוך ימצא את דרכו אל הספה שלכם.

איך מנקים ספות משי בצורה יעילה, באילו חומרים כדאי להשתמש ומאילו שיטות כדאי להתרחק? תתרווחו לכם בנחת, כי ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות משי.

 

רוצים לנקות ספה עם ריפוד משי?

הזמינו מנקה מקצועי עם ציוד מתקדם

הסרת כתמים ללא נזק למשי

החזרת הספה למצב חדש תוך זמן קצר

בחירת חומרי ניקוי בטוחים ומתאימים

מגיעים עד בית הלקוח – פריסה ארצית

 

להזמנת הניקוי להיום חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות משי

 

למה לא כדאי לנקות ספות משי לבד?

שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים – אתם מגלים כתם חדש על הספה האהובה ומיד נכנסים להיסטריה. שולפים את חומר הניקוי הזמין ביותר ומתחילים לשפשף את הספה. בד משי הוא בד עדין ורגיש, ולכן שימוש בחומרים פעילים או חומרים שאינם מתאימים בהחלט יכול לגרום לנזק.

שימוש בשיטות ניקיון שאינן מתאימות – שימוש בסקוץ' או התזה רבה של מים אולי יכולים להועיל לכם באזורים אחרים בבית, אך לא בהכרח על ספה מבד משי. לא רק שאתם עלולים לפגוע במרקם הבד, אלא יכולים לגרום לכתם להתפשט או לחלחל עוד יותר.

ניקוי ספות משי לא מסתכם רק בהעברת מגבון או התזת חומר ניקוי כלשהו, אלא צריך להיעשות במיומנות רבה ובצורה מעמיקה, תוך התאמת שיטת הניקוי והחומרים לבד הרגיש.

 

איך מבצעים ניקוי ספת משי בלי להזיק לריפוד?

1. הערכת מצב – בשלב הראשוני תתבצע הערכה למצב הספה, תוך התחשבות בגילה, כמה כתמים יש עליה והיכן, ובהתאם לכך יחליט המנקה על עוצמת ושיטת הניקוי.

2. שאיבה חיצונית – בשלב השני תתבצע שאיבה חיצונית להסרת כל הלכלוך, האבק מעל פני שטח הספה, בצדדים ובחיבורים.

3. ניקיון הספה – ספה ממשי עשויה מבד טבעי ולכן השיטה הבטוחה ביותר תהיה באמצעות ניקוי יבש ללא מגע של מים, אדים או לחות. המנקה ישתמש בממיס אבקתי על גבי הריפוד, אשר מושך את הלכלוך, השומנים והאבק בצורה יעילה. בסוף התהליך המנקה ישאב את כל החומר הממיס ויותיר ספה נקייה, נטולת ריחות וכתמים.

 

מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים ניקוי ספות משי?

ידע וניסיון – ניקוי ספות משי דורש מיומנות וידע בטיפול בבד עדין וטבעי. רק ניקיון יסודי ויעיל לספה תוך שמירה על מרקם הבד וסיבי המשי הייחודיים יכול להביא תוצאות להן אתם מצפים.

טכניקות עבודה – חברת ניקיון ספות מקצועית מבצעת בדיקה נקודתית והערכה מוקדמת, לפני שמתחילה לנקות את הספה כולה. כך ניתן לדעת שהטכניקה שנבחרה היא אכן המתאימה והבטוחה ביותר.

ציוד מתקדם – חברת ספה נקייה מציעה שירות עם ציוד מתקדם, שתוכנן במיוחד עבור בדים עדינים וטבעיים כמו בד המשי.

 

כך תשמרו על ספת המשי שלכם נקייה ונעימה

√ הרחיקו נוזלים מהספה – אמנם זה מפתה להתרווח על הספה עם כוס קפה או משקה, אך כל טיפת נוזלים ואפילו מים יכולה לגרום לכתם ניכר על ספת המשי או להתכווצות הבד.

√ אל תשתמשו בכימיקלים – ספות ממשי לא יכולות לבוא במגע עם חומרים כמו אקונומיקה, כלור, חמצן פעיל, חומצות, סבון כלים וכדומה.

√ השתמשו בכיסוי – אם בכל זאת בני המשפחה לא עומדים בפיתוי ונוהגים לאכול ולשתות במהלך הישיבה על הספה, או שחיות המחמד רובצות על הספה, ניתן לכסות אותה עם כיסוי בד מתאים בעת הצורך.

√ הקפידו לנקות את הספה – ניקוי ביתי יכול להועיל בהסרת לכלוך חיצוני ופשוט, אך מומלץ להזמין ניקוי לריפוד הספה. כך תקבלו ניקוי יסודי, עמוק ובטוח, וספה מבריקה כמו חדשה.

 

כמה תשלמו על ניקוי ספה ממשי?  

סוג הספה מה מנקים טווח מחירים ממוצע
ניקוי ספה משי פינתית בעלת 5 מושבים בדירה עם חיות מחמד ניקוי יבש לספה עם כתמי שתן חיצוניים ופנימיים, וכן הסרת ריחות לא נעימים שחלחלו פנימה 600-800 ₪
ניקוי ספת משי קטנה 3 מושבים עם ריפוד מלוכלך הכנת התמיסה וביצוע בדיקה נקודתית, לאחר מכן מנקים את הספה בצורה יסודית להסרת כתמי לכלוך, זיעה, מזון ושתייה 400-600 ₪
ניקוי ספה עם ריפוד משי 5 מושבים בבית עם ילדים שאיבת הספה וצחצוח הבד באמצעות מברשת עדינה, להסרת כתמי מזון עקשניים ונקודתיים, ולאחר מכן שאיבה נוספת. 600-800 ₪