לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

איך מורידים כתם דם מספה

איך מורידים כתם דם מספה בקלות ובמהירות?

כתמי דם הם כתמים נפוצים למדי. כתם דם על הספה הוא גם כתם שחשוב לנקות היטב. סיבה אחת לכך היא שהדם פוגע במראה של הספה, והסיבה השנייה היא האסוציאציות השליליות שיש לכתמי דם. בנוסף, ככל שחולף זמן רב יותר מהמועד שבו נוצר כתם הדם, כך קשה יותר לנקות אותו. כאן בעמוד תמצאו תשובה מפורטת לשאלה איך מורידים כתם דם מספה ומידע נרחב שיעזור לכם למצוא את הפתרון הנכון ביותר לבעיה.

שימו לב: אפשר לנסות להסיר את כתם הדם באמצעים ביתיים ולהגיע לתוצאה סבירה. כדי להעלים אותו לגמרי סביר להניח שתצטרכו ניקוי מקצועי. בכל מקרה, כחלק מהמחויבות שלנו למצוינות בשירות, הכינו לכם מדריך לגבי טיפול בכתמי דם בכל הדרכים האפשריות.

 

הספה שלכם התלכלכה מדם?

בדקו איך להסיר כתמי דם מריפוד הספה

ניקוי כתם של דם טרי או ישן מספה

מגוון שיטות ניקוי פשוטות ומוצלחות

לא הצלחתם להיפטר מהכתם? אנו נעזור

הסרת כתמים מקצועית מכל סוגי הריפודים

 

להזמנת מנקה ספות להיום חייגו:

053-352-4192

 

איך מורידים כתם דם מספה

 

הסרת כתם דם טרי מספות באמצעות סודה לשתייה – כל השלבים

1. ספיגת הדם הרטוב – בשלב ראשון כדאי לנסות לספוח באמצעות נייר סופג את הדם שעדיין לא נקרש לתוך הריפוד. הפעולה שמתבצעת היא טפיחות עדינות מאוד כדי שהדם יעבור מהספה לנייר הסופג. הזהירות הכרחית כי פעולה אגרסיבית מדי תגרום לתוצאה ההפוכה, שקיעת הדם בתוך הריפוד.

2. פיזור אבקת סודה לשתייה – דם מכיל המוגלובין, ברזל וחלבונים שונים. אבקת סודה לשתייה יכולה לפרק אותו וכך להקל על הסרת הכתם. הפיזור של האבקה מתבצע כשהיא יבשה.

3. טפטוף חומץ – אחרי שמפזרים את הסודה לשתייה על כל הכתם ומחכים דקה או שתיים, השלב הבא הוא לטפטף מעט חומץ על האזור. השילוב של שני החומרים מייצר תגובה משמעותית.

4. טפיחות עדינות – אחרי 10 דקות שבהן הסודה לשתייה והחומץ מפרקים את הדם, אפשר לקחת מטלית יבשה ורכה ולטפוח איתה בעדינות על האזור המוכתם בספה. ממשיכים עד שכבר אין השפעה על הספה. אם עדיין ניתן להבחין בכתם אפשר לנסות להתמודד איתו בשיטות אחרות, או להזמין ניקיון ספות מקצועי.

 

איך מסירים כתם דם מספה עם קצף גילוח?

* ספיגה – גם ניקוי כתם דם מספה באמצעות קצף גילוח מתחיל קודם כל בספיגת הדם, עד כמה שאפשר, באמצעות טפיחות עדינות עם נייר סופג או מטלית רכה.

* מריחה – מורחים את קצף הגילוח על כל החלק המוכתם של הספה, ומחכים כרבע שעה.

* טפיחות – עוברים על הספה עם מטלית נקייה וסופחים אליה את קצף הגילוח עם הדם. אם הכתם נעלם לגמרי, תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה. אם לא, מומלץ לשקול ניקוי באמצעות ציוד מקצועי שיכול להתמודד בהצלחה עם כל סוג של כתם.

 

הסרת כתם דם מספה בעזרת חלב

* מטפטפים מעט חלב על הדם – רצוי לעשות זאת באמצעות טבילה אצבע בקערית חלב והעברתה מעל לכתם, כדי שלא תישפך בטעות כמות גדולה מדי של חלב.

* מעסים את הספה עם מברשת – המברשת חייבת להיות רכה והפעולה צריכה להתבצע בעדינות. בחלב יש אנזימים שיכולים לפרק את החלבונים שבדם, ולכן השיטה הזו יכולה להצליח.

* סופגים את כל הנוזלים – ספיגת הנוזלים חייבת להתבצע מיד אחרי הפעולות הקודמות, כדי שלא תישאר רטיבות בספה. אם לא תקפידו על ספיגה מלאה, עלול להיווצר כתם של חלב ועוד סכנה היא כתם עובש.

 

הסרת כתם דם יבש מספה בהתאם לסוג הריפוד

כל הפתרונות עליהם סיפרנו רלוונטיים למי שרוצים לדעת איך מסירים כתם דם טרי. הסרת כתם דם ישן מספה היא כבר פעולה אחרת לגמרי. אפשר לקנות חומר ניקוי אנזימטי ייעודי, אבל חשוב לוודא שהוא מתאים לסוג הריפוד כדי לא לגרום נזקים בלתי הפיכים לספה שלכם.

כשאתם מזמינים מנקי ספות מנוסים, שמן הסתם יודעים איך מנקים כתמי דם מכל סוגי הריפודים, התוצאה תהיה גם העלמה מוחלטת של הכתם וגם שמירה ודאית על הספה. לחברת ספה נקייה יש ניסיון רב בניקוי כתמי דם מכל סוגי הספות, ובפרט ניקוי ספות קטיפה, עור, דמוי עור, פשתן, מיקרופייבר ופוליאסטר.

 

העלמת כתמי דם מספות בעזרת מכונת הזרקה ויניקה

* מכונת רבה עוצמה – למכונה שבה אנחנו משתמשים, Stallion, יש מנוע רב עוצמה שאפשר לכוון אותו לדרגות פעולה שונות לפי סוג הריפוד ומצב הכתם.

* חדירה אל עומק הסיבים – מכונה מקצועית מזריקה מים וחומרי ניקוי אל עומק הריפוד וכך מצליחה להתמודד גם עם כתמים ישנים.

* יניקה מלאה – המכונה יונקת מיד את כל הנוזלים, ביחד עם הדם, וכך מבטיחה שלא תישאר רטיבות בעייתית בספה.

 

איך להוריד כתם דם מספה רגישה?

יש ריפודים שאסור להרטיב אותם, ולכן במקרים אלה נשתמש בשיטות אחרות להעלמת הדם היבש:

√ אדים – דרך אפקטיבית מאוד להעלים כתם דם מספת מיקרופייבר או פוליאסטר או בדים סינתטיים אחרים. לאחר השלמת הניקוי באדים תתבקשו לחכות 3-6 שעות עד להתייבשות מלאה לפני שאפשר לשבת על הספה.

√ ניקוי יבש – שיטה מומלצת לספות קטיפה. הסרת כתם הדם מושגת בעזרת ממיסים אבקתיים שמושכים אליהם את הלכלוכים.

√ תמיסה – לניקוי ספות עור. במקרה כזה חשוב להזמין במהירות ניקוי מקצועי לפני שהעור משנה את הגוון שלו בגלל הדם.

 

למה להזמין אותנו להסרת כתם דם מספות?

√ זמינות גבוהה.

√ אנחנו יודעים איך מורידים כתם דם יבש מספה עם כל סוגי הריפודים.

√ עבודה מהירה וזהירה.

מחירים הוגנים על ניקוי ספות מכל הסוגים.