לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות בקיטור

ניקוי ספות בקיטור – השיטה המנצחת לניקוי וחיטוי הספה

אפשר לנקות ספה בשלל דרכים, אך פעמים רבות הדרך המוצלחת והטובה ביותר היא בעזרת מכשיר קיטור. המכשיר הזה מסייע להסיר לכלוך מהספה כמו קסם, והוא אף מחטא אותה על ידי חיסול חיידקים, נגיפים ומזיקים.

המומחים של חברת ספה נקייה יסבירו לכם כעת כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות בקיטור, כולל מתי זה מומלץ, מתי פחות, איך עושים את זה כמו שצריך וכמה זה אמור לעלות לכם.

 

ניקיון לספה באמצעות קיטור חם

ניקוי וחיטוי ספות כותנה, מיקרופייבר, קטיפה…

אפשרות להזמין ניקוי מהיום להיום

טיפול בלכלוך וכתמים שהצטברו על הספה

בדיקת הדגמה לפני הניקוי עם קיטור

נותנים שירות בכל מקום בארץ

 

להזמנת מנקה ספות מקצועי חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות בקיטור

 

למה מנקים ספות בקיטור?

יש סיבות רבות וטובות שהופכות את הקיטור לאחת השיטות המוצלחות והמומלצות ביותר לניקוי ספות:

1. לחות במקום רטיבות: הקיטור מחדיר מספיק לחות לריפוד כדי לשחרר כתמים, וזאת מבלי להספיג את הריפוד במים.

2. ניקוי בעזרת חום: האדים נוצרים בזכות טמפרטורה גבוהה, וזה מסייע לשחרר ולהרים את הכתמים מהבד מבלי לגרום שום נזק לריפוד, לזרז את זמן הייבוש ואף להכחיד עובש.

3. ניקוי טבעי: אפשר לשלב במכשיר הקיטור חומר ניקוי כדי לשפר את יכולת הסרת הכתמים שלו, אך לעיתים אין בכך כל צורך, ואפשר לתת לאדים לעשות את עבודתם באופן טבעי.

4. שאיבה: למכשיר הקיטור שלנו יש גם מנגנון שאיבה שמסייע לשלוף את הלחות שנותרה בריפוד יחד עם הכתמים, מה שמזרז אף יותר את זמן הייבוש של הספה.

 

באילו מקרים נדרש ניקוי ספות בד בקיטור?

כדאי תמיד להתייעץ עם מומחה לפני שבוחרים לנקות את הספה בקיטור, כי על אף שמדובר בשיטה מצוינת לניקוי ספות, היא לא מתאימה לכל סוגי הריפודים.

מומלץ לנקות עם קיטור ריפודים כמו:

√ כותנה

√ פוליאסטר

√ בד בשילוב ניילון

√ מיקרופייבר

√ קטיפה

לעומת זאת, הקיטור לא מומלץ כלל לספות:

* עור

* משי

* זמש (עור הפוך)

 

ניקוי ספות עור בקיטור – למה זה לא מומלץ?

אז הבנתם שהקיטור אכן מהווה שיטת ניקוי מצוינת לספה, אבל לא לספה שלכם כי היא מעור או עור הפוך. זה קצת מבאס, אבל באמת מומלץ שלא תנסו לנקות את ספת העור שלכם עם קיטור, וזאת מכמה סיבות:

חום ועור לא הולכים יחד: הקיטור מייצר חום רב, מה שעלול לגרום לעור להתייבש ועקב כך להיסדק ולהתכווץ.

לחות עלולה לשנות את צבע העור: באופן כללי, אנחנו לא ממליצים לנקות ספות עור עם מים ואפילו לא עם אדים. הכי טוב לנקות עור בשיטת ניקוי יבש.

העור זקוק להסרת כתמים מסוג אחר: כדי להסיר כתמים מספת העור צריך להשתמש בחומרים שממיסים אותם, ואי אפשר לשלב אותם במכשיר קיטור, מאחר שהממיסים האלה הם לא על בסיס מים.

 

איך מנקים ספות עם קיטור?

אז איך בעצם קורה כל הקסם הזה – איך מסירים כתמים ומנקים את הספה באופן מוחלט בעזרת אדים? הנה התהליך שלנו:

1. טיפול בלכלוך פיזי: ראשית צריך להיפטר מכל הלכלוך הפיזי שעל הספה – פירורי אוכל, אבק וכדומה. בהם הקיטור לא יוכל לטפל, אך הוא גם לא צריך. אנחנו משתמשים פשוט בשואב ומברשת לשם כך.

2. טיפול ראשוני בכתמים: אם יש כתמים שאפשר לטפל בהם באופן נקודתי, עדיף לעשות זאת, מכיוון שזה יעזור לקיטור לשחרר אותם בעזרת פחות מים, מה שיאפשר לספה להתייבש מהר יותר, וזה תמיד עדיף.

3. ניקוי בקיטור: עובדים על הספה במקטעים למניעת החדרת כמות גדולה מדי של לחות לריפוד. עושים זאת בתנועות מהירות, שכל מטרתן היא לגרום לכתמים להתפרק ולצוף למעלה, מבלי להרטיב את הריפוד יתר על המידה.

4. ייבוש: תנו לספה שלכם זמן להתייבש בטבעיות – לא תחת אור השמש ולא בעזרת מפזר חום, פן או כל מכשיר דומה. אפשר להפעיל מאוורר, לפתוח חלונות ולאוורר את החדר. ייקח לספה 2-6 שעות להתייבש לחלוטין, בהתאם לסוג הריפוד.

 

מה מחיר ניקוי ספות מקצועי בקיטור?

מחיר ניקוי הספה יהיה תלוי בעיקר בסוג הריפוד של הספה, כמו גם בכמות המושבים שלה ורמת הלכלוך שעליה. שיטת הניקיון שתיבחר תתבסס בהתאם לכל הגורמים האלה, ואצלנו תשלמו על ניקוי בקיטור החל מ-100 ש״ח למושב. צרו איתנו קשר, ובשיחתכם איתנו תוכלו להסביר לנו מה מצב הספה שלכם, ואנחנו נוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת ללא התחייבות.