לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות לאחר הצפה

ניקוי ספות לאחר הצפה (נזקי מים) – שירות בפריסה ארצית רחבה

הצפה יכולה לעשות נזק ענק בבית, ובפרט לספות ולריפוד שלהן. כמעט בלתי נמנע שלאחר ההצפה יתפתחו עובש וריחות רעים על הספה, ולמזלכם אתם יכולים למנוע זאת ולנקות אותה באופן מוחלט בעזרתנו – חברת ספה נקייה.

נסביר לכם כעת מה עליכם לעשות עם הספה מיד אחרי הצפה, איך ניקוי ספות לאחר הצפה צריך להתבצע כמו שצריך, וכמובן כמה אמור לעלות לכם לנקות את הסלון אחרי הצפה.

 

ניקוי סלון מקצועי אחרי הצפה

ייבוש, ניקוי כתמים ונטרול ריחות רעים

שימוש במכונת יניקה וקיטור לניקוי מושלם

מגיעים לכל מקום בארץ מהיום להיום

חיטוי ריפוד הספה למניעת עובש

ניקוי מנזקי מים לספות עור ובד

 

לבירורים והזמנת ניקוי לספה חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות לאחר הצפה

 

מה עושים עם ספות לאחר הצפה?

כל ספה היא ייחודית, והתשובה לשאלה הזו תלויה בעיקר בחומר שממנו היא עשויה:

ספת עור: סביר להניח שיש מים עומדים בחלקים שונים של הספה, ועליכם להיפטר מהם לחלוטין ולוודא שהספה שלכם יבשה בכל חריץ. תוכלו לנגב אותה ולזרז את תהליך הייבוש בעזרת מאוורר עליה – לא תחת אור השמש!

ספת בד: הספה תצטרך להתייבש למשך יום-יומיים, אך במקרים קיצוניים הלחות לא תצא וצריך יהיה להפשיט את הספה מהריפוד שעליה ולנקות אותו כך. יתכן גם שהמים מזוהמים, ובמקרים קיצוניים הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות זה להחליף את הריפוד כולו או את הספה.

 

ניקוי ספות לאחר הצפה בבית הלקוח

לפני שתשקלו להחליף את הספה, מומלץ מאוד שתזמינו צוות ניקיון שיבחן אותה ויבדוק האם יש מה לעשות כדי להציל אותה. ברוב המקרים התשובה היא כן, בהחלט אפשר לנקות את הספה, אך חשוב לעשות זאת באופן שגם יחטא אותה וימנע ממנה ריחות רעים. רק צוות מנוסה יוכל לסייע לכם בכך, ומומלץ שלא להתפשר על אופן הניקיון – הזמינו רק חברת ניקיון מומלצת ומקצועית לספות.

 

איך מנקים ספות לאחר נזקי מים – מה השלבים?

כשנגיע אליכם לטיפול בספה, נעשה זאת כך כדי לוודא שהיא תהיה נקייה לחלוטין:

ייבוש: ראשית עלינו לייבש את הספה מפני המים המלוכלכים שהציפו אותה. אנחנו עושים זאת בעזרת מכונת שאיבה שמיועדת לריפודי ספות.

ניקוי כתמים: אנחנו מעוניינים שהספה תישאר כמה שפחות רטובה, לכן יתכן שנשתמש במכונת הזרקה / יניקה, אך מנגד יכול להיות שנבחר לנקות אותה עם קיטור.

חיטוי ונטרול ריחות: אחד היתרונות של ניקיון בקיטור זה שהוא מסייע גם לחטא את הספה, לכן אם יהיה חשד להתפתחות עובש, אם מי ההצפה היו מי ביוב או אפילו אם רק נשאר ריח מסריח על הספה, הניקיון בקיטור יסייע לטפל בזה.

 

האם ניקוי ספה לאחר הצפה יקר יותר?

אם עברו יותר מ-48 שעות מאז ההצפה והספה עדיין לא הצליחה להתייבש, סביר מאוד להניח שיתפתח בה עובש, ותהליך ההסרה שלו דורש פעולות ניקיון מתקדמות ויקרות יותר. לכן התשובה לשאלה הזו היא כן – הניקוי יהיה יקר יותר אחרי הצפה, אך זאת רק במקרים מסוימים. אם הספה הצליחה להתייבש לבד תוך זמן קצר, יתכן שהניקוי יהיה זול יותר.

 

מה המחיר של ניקוי סלון לאחר נזקי מים?

בדרך כלל ניקיון סטנדרטי לריפוד הספה מתחיל בעלות של 100 ש״ח למושב, אולם יתכן שתצטרכו להשקיע קצת יותר כדי לחטא את הספה לחלוטין. נוכל להעניק לכם הצעת מחיר מדויקת רק אם נדע מה רמת הנזק ומצב הספה הנוכחי, לכן מומלץ מאוד ליצור איתנו קשר ולברר. זה לא עולה לכם כסף, ותוכלו לקבל מאיתנו גם כמה טיפים שיעזרו לכם כבר עכשיו לשמור על הריפוד של הספה שלכם עד שנגיע לטפל בו.