לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
חדש באתר

ניקוי ספות בפתח תקווה

ניקוי ספות בפתח תקווה – נקייה כחדשה

אם נדמה שהספה שלכם איבדה קצת את הגוון המקורי שלה, או שאתם נוטים להסתיר את כתמי השוקו והקטשופ עם כרית דקורטיבית חדשה, כנראה שהגיע הזמן לנקות את הספה. ניקיון מקצועי לספה ייתן לכם הרגשה שקניתם ספה חדשה, ותוכלו ליהנות ממנה למספר שנים.

מהם היתרונות העיקריים בניקוי ספה מקצועי, איך מנקים את סוגי הכתמים השונים, וכמה תשלמו על ניקוי ספה בפתח תקווה? ריכזנו לכם את כל המידע.

 

מנקה ספות בפתח תקווה בזמינות מידית

טיפול בכל סוגי הריפודים: בד, עור, כותנה, משי…

מבצעים בדיקת הדגמה בבית הלקוח

ניקוי יבש ושימוש בקיטור חם

הסרת כתמים וריחות בכל רמת חומרה

מחיר הכי זול שתמצאו בארץ

 

להזמנת מנקה ספות להיום חייגו:

053-352-4192

 

ניקוי ספות בפתח תקווה

 

למה כדאי לכם להזמין ניקוי ספות בפתח תקווה?

√ חיסכון כספי – ניקיון מקצועי יכול להחיות כמעט כל ספה ישנה או מלוכלכת, להעניק לה מראה מחודש ורענן, ובכך לחסוך מכם את הטרחה של לקנות ספה חדשה.

√ הארכת חיי הספה – ככל שהספה עוברת ניקיון יסודי ועמוק יותר, כך גם היא תוכל להאריך חיים ולשרת אתכם לאורך זמן.

√ כתם לא לכל החיים – בין אם מדובר על ניקוי ספה מעור לבן עם כתמים כהים או על ניקוי ספת קטיפה עם כתמים נוזליים שחדרו פנימה, חברת ספה נקייה משתמשת בציוד מתקדם, בחומרי ניקוי איכותיים ובידע רב, ולכן המנקים שלנו מסוגלים להתמודד עם כל כתם מאתגר.

 

מה כדאי לדעת לפני שמבצעים ניקוי ספה?

* תיאום ציפיות – כדאי לבדוק מהם התנאים שהחברה מציעה לכם, למשל האם חברת ניקיון ספות מציעה שירות עד הבית, האם יש אפשרות לבצע ניקוי ספות בפתח תקווה, ועד כמה שעות העבודה שלה מתאימות לכם.

* הדגמה – אל תהססו לבקש הדגמה חינם בבית הלקוח, ובכך תוכלו להיות רגועים יותר ששיטת הניקיון והחומר שמשתמשים בו, אכן יעיל ומתאים לסוג הספה שלכם.

* הכנות בבית – ביום הניקיון דאגו להרחיק ילדים קטנים או חיות מחמד מהאזור, כדי שלא יפריעו למנקה וגם כדי לשמור עליהם. שמרו על חדר מרווח ופנוי יחסית, כך שהמנקים יוכלו להיכנס עם הציוד בבטחה.

 

למה חשוב לבצע ניקיון מקצועי לספה מבד?

√ כתמים ולכלוך שאינם גלויים לעין – גם אם נדמה לכם שהספה שלכם נקייה, או ששיטת הניקיון האישית שלכם מספיקה, אתם לא באמת יכולים לנחש מה מתחולל במעמקי הבד. ניקוי מקצועי הוא ניקוי עמוק ויסודי, הכולל גם חיטוי להעלמת כתמי עובש ופטריות.

√ ריחות לא נעימים – ישנם כתמים שניתן להסיר באופן חיצוני ושטחי, אך מה לגבי הריחות שכבר נספגו פנימה? הבד סופג כתמים וריחות במהירות, כך שניקיון מקצועי עוזר לנטרל ריחות רעים, ומותיר ניחוח נעים לאורך זמן.

 

סוגי כתמים נפוצים על ספות ואיך מנקים אותם

סוגי כתמים איך מנקים
אבק וכתמים מלוכלכים על ספת בד מבצעים ניקוי יבש לספה הכולל שאיבה חיצונית של הספה ובהתאם לסוג הבד והוראות היצרן
הסרת כתמי יין אדום, לכלוך ואבק מספת בד ישנה ניקוי עמוק לספה עם חומרים ידידותיים לסביבה, ניקוי קומפלט כולל משענות הספה
ניקוי ספת משי עם כתמי שתן ולכלוך של חיות המחמד שאיבה חיצונית להסרת שערות הפרווה וניקוי פנימי עמוק להסרת הלכלוך והריחות הלא נעימים שחלחלו לתוך הבד
ניקוי כתמים שומניים מספת עור שימוש בחומר להמסת השומנים, יישום של חומר מרכך וייבוש הספה

 

ניקוי מקצועי לספת משי ב-3 שלבים בלבד

1. הערכת מצב – בשלב הראשוני בוחנים בכמה כתמים מדובר ומאיזה סוג הם, היכן הם ממוקמים, האם יש ריחות לא נעימים, בת כמה הספה ומה מצבה הכללי.

2. הכנה לניקוי – בשלב זה מנקה הספות יבצע ניקיון חיצוני לספה, הכולל שאיבה, הסרת אבק, לכלוך וכל אובייקט שעלול להיספג פנימה במהלך השטיפה הפנימית.

3. שלב הניקוי – המנקה ישתמש בחומרי ניקויי המתאימים לבד המשי, ובעזרת מכונת ההזרקה יחדיר את חומר הניקוי לתוך פנים הספה וישאב אותו. המנקה יעבור על כל שטח הספה, תוך התמקדות באזורים מוכתמים יותר, ולבסוף ידאג לייבוש מלא של הריפוד.

 

איך לשמור על הספה נקייה לאורך זמן?

√ לא נרדמים על הספה – אם אתם נוטים לנמנם לא מעט על הספה, קחו בחשבון שאתם באים במגע ישיר עם הבד, כך שכל הזיעה והפרשות הגוף עוברות לספה.

√ לא אוכלים על הספה – עד כמה שהשילוב של נשנושים וישיבה על הספה נשמע מפתה, השאירו את החוויה מחוץ לספה, או דאגו לכיסוי מתאים.

√ כיסוי הספה – אם יש לכם חיית מחמד שאוהבת לרבוץ על הספה, או שאתם יוצאים מהבית ורוצים להגן עליה מפני הלכלוך והאבק, כיסוי מלא לספה בהחלט יכול לעזור.

√ מזמינים חברה מקצועית לניקוי ספותחברה לניקיון ספות המבצעת ניקיון יסודי ועמוק תסייע בשמירה על ספה נקייה לאורך זמן.

 

כמה תשלמו על ניקוי ספות בפתח תקווה?

סוג הספה מה מנקים מחיר ממוצע
ניקוי ספה מבד תלת מושב עם שזלונג כתמי אבק ולכלוך וכתמי מזון ושתייה ישנים החל מ-400 ₪
ניקוי ספה מעור 4 מושבים הסרת כתמי דיו וניקוי כללי מפני אבק ולכלוך החל מ-300 ₪
ניקוי ספה פינתית מכותנה שאיבת פרווה של חיות מחמד וניקוי לכלוך וכתמים שחדרו לבד החל מ-400 ₪
ניקוי ספה דו מושבית מקטיפה הסרת כתמי שומן וזיעה, כתמי משקאות קלים החל מ-200 ₪